Berichten

Vacature: ECONOOM-BOEKHOUDER

De vzw Sint-Andriesabdij is op zoek naar een econoom-boekhouder

Functieomschrijving
• Je staat in voor de dagelijkse leiding en het behartigen van de zakelijke belangen van de vzw Sint-Andriesabdij en de bv Benedictus.
• Je neemt de boekhouding ter harte en werkt hiervoor samen met het extern accountantbureau dat de vzw gekozen heeft.
• Je staat in voor de loon- en personeelsadministratie (prestatiestaten, administratieve verplichtingen, personeelsdossiers…)
• Je bent bereid tot samenwerking met de abdijgemeenschap en de sectorverantwoordelijken.
• Je rapporteert rechtstreeks aan de persoon die door de abdij is aangeduid, en bij gelegenheid ook aan het Bestuursorgaan van de vzw

Profiel
• Je hebt een bachelor of master diploma; bijkomende relevante opleidingen en ervaringen zijn een pluspunt.
• Je hebt een aantal jaren ervaring, hetzij in algemeen, financieel, en of commercieel management.
• Je hebt een opleiding boekhouding en kent de praktijk.
• Je kunt zelfstandig en in groep werken.
• Je kunt in overleg gaan.
• Je kunt omgaan met onverwachte gebeurtenissen en veranderingen managen.
• Je bent loyaal ten opzichte van de christelijke/religieuze beleving van de monniken.
• De monastieke context en christelijke waarden waarbinnen deze functie zal functioneren passen bij jouw persoonlijke overtuigingen

Aanbod
• Een vaste, deeltijdse tewerkstelling met onmiddellijke ingang.
• Een tewerkstelling aan marktconforme voorwaarden

Benieuwd naar meer? Interesse om mee te werken?
• Informatie over de abdij: www.abdijzevenkerken.be
• Informatie te verkrijgen bij pater prior Leon Van Luchene: personeel@abdijzevenkerken.be; 050 40 61 80 (algemeen)
• Sollicitatiebrief en cv opsturen ten laatste tegen 26 november 2023.